انتقاد عراقچی از اقدامات تحریک‌آمیز از سوی آمریکا

تابناک دوشنبه 31 فروردین 1405 - 23:36
وزیر خارجه ایران اقدامات تحریک‌آمیز و نقض‌ مستمر آتش‌بس از سوی آمریکا به‌ویژه تهدید و تعرض علیه کشتی‌های تجاری ایرانی و مواضع ضد و نقیض و لفاظی‌های تهدیدآمیز علیه ایران را مانعی اساسی در ادامه روند دیپلماتیک دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن همه جوانب امر، درباره نحوه ادامه مسیر تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، عصر روز دوشنبه در یک تماس تلفنی راجع به تحولات منطقه و مسائل مرتبط با آتش‌بس گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس  با قدردانی مجدد از مساعی جمیله و میانجیگری پاکستان در مذاکرات مرتبط با آتش‌بس، اقدامات تحریک‌آمیز و نقض‌ مستمر آتش‌بس از سوی آمریکا به‌ویژه تهدید و تعرض علیه کشتی‌های تجاری ایرانی و مواضع ضد و نقیض و لفاظی‌های تهدیدآمیز علیه ایران را مانعی اساسی در ادامه روند دیپلماتیک دانست و تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن همه جوانب امر، درباره نحوه ادامه مسیر تصمیم‌گیری می‌کند.

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان بر تداوم رایزنی‌ها برای کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.