کشف کود قاچاق فاقد مجوز در شاهرود؛ ۲ نفر به تعزیرات معرفی شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 21:28
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف کود قاچاق فاقد مجوز در کامیونت عبوری شاهرود توسط کلانتری شهر مجن خبر داد و گفت: دو متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی غروب دوشنبه در جریان انجام یک ماموریت پلیسی عملکرد ایست بازرسی های شهرستان را مطلوب خواند و ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۷ مجن هنگام کنترل محور مواصلاتی متوجه مورد مشکوک شدند.

وی اظهار کرد: این مورد مشکوک در واقع کامیونت عبوری حامل بار کود شیمیایی بود که خودرو متوقف و دستور بازرسی آن صادر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه این کامیونت حاوی ۱۷۱ کسیه کود شیمیایی بود، ادامه داد: این محموله فاقد مجوز لازم بوده است.

شائینی از دستگیری دو نفر در این راستا خبر داد و بیان کرد: این افراد به تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود معرفی شده و کود قاچاق نیز ضبط و خودرو راهی پارکینگ شده است.

وی ارزش محموله را دو میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار داشت: پلیس با هر گونه مصادیق قاچاق بدون مماشات برخورد قاطع می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.