گفت‌وگوی وزرای خارجه قطر و عمان درباره آتش بس ایران و آمریکا

اقتصادنیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 21:27
اقتصادنیوز: وزیران خارجه قطر و عمان تلفنی درباره تحولات منطقه از جمله آتش‌بس میان ایران و آمریکا و کاهش تنش در منطقه گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر خارجه قطر و «بدر البوسعیدی»، وزیر خارجه عمان روز دوشنبه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

براساس بیانیه وزارت خارجه قطر، در این تماس، روابط و همکاری فیمابین و راه‌های حمایت و توسعه آن بررسی شد.

وزیران خارجه قطر و عمان تحولات اوضاع در منطقه به ویژه در رابطه با آتش بس میان ایران و امریکا و تلاش‌ها با هدف کاهش تنش در راستای کمک به تقویت امنیت و ثبات در منطقه را بررسی کردند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با میانجیگری کنونی در راستای حل ریشه‌های بحران از طریق روش‌های مسالمت آمیز و گفت‌وگو برای دستیابی به توافق پایدار و جلوگیری از تنش مجدد تاکید کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید