وزیر صمت از ۲ شرکت فولادی در اهواز بازدید کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:46
اهواز - وزیر صمت به همراه استاندار خوزستان از واحدهای آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید سید محمدرضا موالی زاده استاندار خوزستان توضیحاتی در خصوص آسیب‌های وارد شده و تلاش‌های مجموعه دست‌اندرکاران این شرکت‌ها برای احیا و بازسازی ارائه کرد.

سید محمد اتابک در این بازدید از تلاش کارگران و کارمندان صنایع خوزستان که علی‌رغم بمباران مکرر پای صنعت و تولید ایستادند تقدیر کرد.

وزیر صمت همچنین از استاندار خوزستان به دلیل همراهی با صنایع، ایستادگی و پیگیری موضوعات و حضور میدانی تقدیر و تشکر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.