برپایی موکب پذیرایی مدیریت مخابرات شاهرود در شب‌های اقتدار

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:52
در شب‌های اقتدار، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود و جمعی از کارکنان، در موکب فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود حضور یافته و از مردم مجاهد در میدان پذیرائی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، پایگاه بسیج فلق مخابرات شاهرود در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، موکب پذیرائی از مردم مجاهد در شب‌های اقتدار به مدت دو شب برگزار نمود که مدیر، اعضای پایگاه فلق و جمعی از کارکنان مخابرات این شهرستان در موکب حضور یافته و از مردم مجاهد پذیرایی کردند.

مهندس سعدی با اشاره به اهمیت این شب‌ها در پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب اظهار داشت: هم‌افزایی و حضور فعال مجموعه مخابرات در چنین رویدادهایی، نقش مهمی در حفظ نظام و ایجاد رضایتمندی در میان اقشار مردم و همچنین ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی دارد.

مدیر مخابرات این شهرستان تصریح کرد: کارکنان مخابرات شهرستان شاهرود همگام با مردم غیور استان و سراسر کشور، در این اجتماعات عظیم حضور دارند و این حضورِ جمعی، نشان از همبستگی کامل مخابرات استان در شرایط حساس کنونی دارد.
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.