سوخت قاچاق به مقصد خود نرسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:45
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از کشف و ضبط هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک قاچاقچی سوخت در شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور انصاری گفت: پرونده، هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۸۰۵ میلیون و ۹ هزار ریال که جاساز شده بود در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و گرفتن دفاعیات متخلف، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های قاچاق، متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش تخلف جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از کالاهای کشف شده، ۸۰۵ میلیون و ۹ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت دو میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم، که حکم صادره اجرا و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشنده که سوخت قاچاق کشف، و پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.