
به گزارش گروه حمل و نقل و گردشگری خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : کریدورهای اصلی حملونقل کشور پس از ایجاد آسیب، با تلاش شبانهروزی مهندسان و متخصصان ایرانی در کوتاهترین زمان ممکن ترمیم شدند و دوباره به مدار بهرهبرداری بازگشتند.
سید علی میرکریمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در سخنرانی خود در چهل و چهارمین شب حضور مردم در میدان شهید بجنورد و در جمع مردم این شهر، از احیای سریع کریدورهای اصلی حملونقل کشور خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت موقعیت راهبردی ایران در حوزه حملونقل گفت: کریدورهای زمینی و هوایی، بهعنوان شریانهای اصلی جابهجایی بار و مسافر، نقشی حیاتی در پایداری خدمات و ارتباطات کشور دارند.
میرکریمی توضیح داد: بلافاصله پس از بروز آسیب در بخشی از این مسیرها، تیمهای فنی و مهندسی وزارت راه و شهرسازی وارد عمل شدند و با هماهنگی کامل میان بخشهای مختلف، عملیات مرمت را آغاز کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: