دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دورود

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:32
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، اعلام کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع دسته‌جمعی در یکی از محلات شهرستان دورود، بلافاصله واحدهای گشت انتظامی به محل اعزام شدند. مأموران انتظامی با حضور به‌موقع در صحنه، هر چهار عامل اصلی درگیری را دستگیر کردند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن است که علت این درگیری، اختلافات قبلی بوده است.

پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین مأموران پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت حین گشت‌زنی هدفمند، موفق به دستگیری یک سارق معابر در حین ارتکاب جرم شدند.

این سارق که در تحقیقات پلیس به شش فقره سرقت از معابر اعتراف کرد، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.