رسانه های پاکستان: انتظار می‌رود هیئت ایرانی سه‌شنبه وارد اسلام آباد شود

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:31
سی‌ان‌ان ادعا کرد که ایرانی‌ها انتظار دارند که روز چهارشنبه یک اعلامیه مشترک نمادین مبنی بر تمدید آتش‌بس منتشر شود.

رسانه های پاکستان از احتمال سفر هیات ایران به اسلام آباد برای دور دوم مذاکرات خبر دادند.

به گزارش عصر ایران، شبکه خبری "آری نیوز" پاکستان نوشت: با وجود تکذیب علنی، انتظار می‌رود هیئت مذاکره‌کننده ایرانی روز سه‌شنبه برای مذاکره با ایالات متحده وارد پاکستان شود.

این رسانه همچنین به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: این سفر بخشی از دور دوم مذاکرات در اسلام‌آباد است و تیم ایرانی شامل همان اعضایی خواهد بود که در مرحله اول شرکت داشتند.

سی ان ان همچنین به نقل از منابع ایرانی افزود: انتظار دارند که این تیم همان تیم دور قبل باشد که شامل سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، و محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، می‌شد.

سی‌ان‌ان ادعا کرد که ایرانی‌ها انتظار دارند که روز چهارشنبه یک اعلامیه مشترک نمادین مبنی بر تمدید آتش‌بس منتشر شود.

سی‌ان‌ان همچنین گزارش داد که اگر مذاکرات به طور مثبت پیش برود و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، موافقت خود را برای سفر به پاکستان اعلام کند، رئیس جمهور ایران نیز ممکن است به این کشور سفر کند. در این صورت، هر دو رهبر می‌توانند با هم دیدار کرده و یک بیانیه مشترک امضا کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.