یوسفی: در صورت گلزنی در جام جهانی، گلم را به مادران شهدای میناب تقدیم می‌کنم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 06:52
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در تجمعات شبانه گفت: اگر در جام جهانی گل بزنم، آن را به مادران شهدای دانش‌آموز مینابی تقدیم‌ خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آریا یوسفی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه شب در حاشیه حضور در تجمعات شبانه مردم در میدان ولیعصر تهران گفت: مدافع تیم ملی هستم، اما الان مدافع کشورم هستم.

وی افزود: مردم ۲ ماه است که در میادین حضور دارند و مدافع کشور هستند. من هم خودم را از مردم می‌دانم و با حضور در تجمعات خواستم در کنار کشورم باشم.

یوسفی عنوان کرد: روز قدس در نزدیکی راهپیمایی موشک زده شد و مردم ایستادند و قوی‌تر ادامه دادند. الان هم همین‌طور است.

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: اگر گلی در جام جهانی بزنم آن را می‌خواهم به تمام مادرانی که در جنگ عزیزانشان را از دست دادند و با کوله‌پشتی بچه‌هایشان می‌خوابند، تقدیم کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.