۳مصدوم براثر سقوط پژو پارس از پل در میامی

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 21:36
میامی- معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان از مصدومیت سه نفر در حادثه سقوط پژو از پل در میامی خبر داد.

علیرضا باغبان در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به وقوع حادثه تصادف در میامی بیان کرد: امروز یکشنبه گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پژو پارس از پل در کیلومتر ۱۷ جاده میامی ـ سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی افزود: نجاتگران پایگاه امدادونجات میاندشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند

معاون هلال احمر استان سمنان اعلام کرد: این حادثه سه مصدوم داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.