پایان کار نمایندگان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال با طعم بیم و امید

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:53
بندرعباس - هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی خانگی پالایش نفت بندرعباس و شکست خارج از خانه فولاد هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ایران عصر یکشنبه ۳۰ فروردین برگزار شد که طی آن دو نماینده استان هرمزگان نتایج متفاوتی را کسب کردند.

‌تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در سالن فجر این شهر میزبان فولاد زرند کرمان بود. زردپوشان بندرعباسی در یک بازی تماشایی توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ مهمان خود را با شکست بدرقه کنند تا با پیروزی از هواداران خود در این فصل خداحافظی کنند.

‌در دیگر دیدار همزمان، تیم فولاد هرمزگان در تهران به مصاف تیم سفیر گفتمان عرشیا شهر قدس رفت. فولادی‌ها در این دیدار خارج از خانه علی‌رغم تلاش بسیار، با یک گل مغلوب حریف خود شدند تا فصل را با باخت به پایان برسانند.

‌در جدول رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها، تیم فولاد هرمزگان با کسب ۳۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه ششم باقی ماند. تیم پالایش نفت بندرعباس نیز با همین امتیاز ۳۷ امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد.

‌در پایان این فصل از رقابت‌ها، تیم گیتی‌پسند اصفهان با اقتدار و کسب ۶۵ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.