مهاجم ایرانی شباب الاهلی از صعودشان به نیمه نهایی لیگ نخبگان آسیا ابراز خوشحالی کرد.
خبرآنلاین: سردار آزمون پس از حضور ثابت و ۷۲ دقیقهای در مسابقه یکهشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا مقابل تراکتور که منجر به اخراج علیرضا بیرانوند هم شد، در دیدار شب گذشته تیمش برابر بوریرام تایلند به علت آسیب دیدگی حضور نداشت ولی در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل جده در کنار تیمش بود.
سردار پس از برتری سه بر دو شباب الاهلی مقابل بوریرام، تصویری از خوشحالی همتیمیهایش در رختکن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.