۲۴ واحد مسکونی آسیب‌دیده از بمباران خرم‌آباد بازسازی می‌شود

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:32
فرماندار شهرستان خرم‌آباد از بررسی وضعیت واحدهای آسیب‌دیده ناشی از بمباران‌های رژیم آمریکایی-صهیونیستی در جلسه ستاد بازسازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نورالدین درمنان اظهار کرد: در خرم‌آباد ۲۴ واحد مسکونی آسیب‌دیده شناسایی شده که باید احداث شوند.

 وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی افزود: شهرداری خرم‌آباد باید پروانه ساخت این واحدها را به صورت رایگان صادر کند. همچنین سازمان نظام مهندسی اقدامات مربوط به خود را بدون هزینه انجام دهد و بنیاد مسکن نیز بر اساس سیاست‌های ابلاغی، عملیات احداث را آغاز کند.

 درمنان ادامه داد: همچنین مقاوم‌سازی شماری از واحدهای آسیب‌دیده ضروری است. در این زمینه نمایندگان شهرداری، بنیاد مسکن و نظام مهندسی مسئولیت بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی را بر عهده دارند. 

معاوناستاندار لرستان و فرماندار خرم‌آباد تأکید کرد: مردم سرمایه و پشتوانه نظام هستند و تأمین رضایت آنان از اولویت‌های ماست.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.