۲ بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال زنان از استرالیا بازمی‌گردند

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:32
به گفته وزیر ورزش، رایزنی‌هایی برای بازگشت ۲ بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال زنان از استرالیا در حال انجام است.
دنیامالی: ۲ بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال زنان از استرالیا باز می‌گردند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما،  احمد دنیامالی با اشاره به حواشی که پیرامون تیم ملی فوتبال زنان در جریان حضور این تیم در استرالیا محل برگزاری جام ملت‌های آسیا - اقیانوسیه ایجاد شد، گفت: با وجود پیشنهادات اغواکننده‌ای که مطرح شده بود، ۵ بازیکن از ۷ بازیکنی که قصد ماندن در استرالیا را داشتند، به کشور بازگشتند.
 
وی که در حاشیه بازدید رئیس جمهور از وزارت ورزش صحبت می‌کرد، با بیان اینکه همه این بازیکنان فرزندان ما هستند، از تلاش برای بازگشت ۲ بازیکن دیگر به کشور خبر داد.
 
وزیر ورزش تصریح کرد: دستور رئیس جمهور را مبنا قرار داده‌ایم و ان شاالله به زودی از این ۲ ورزشکار خبر‌های خوبی خواهیم داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.