عملکرد درخشان راهداری لرستان در جنگ مورد تقدیر معاون استانداری قرار گرفت

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:32
معاون عمرانی استانداری لرستان، با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل، و اعضای شورای معاونین، از مرکز مدیریت راه‌های استان نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، م دی  مجیدی در جریان این بازدید گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جریان جنگ رمضان، به ویژه در بازسازی محورهای مواصلاتی که پنج بار مورد حمله دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت، عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی افزود: همکاران پرتلاش این اداره کل بلافاصله پس از هر حمله، معابر آسیب‌دیده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و بازسازی کردند تا کاربران جاده‌ای بتوانند با امنیت عبور و مرور داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: با توجه به تاکیدات استاندار، این بازدید برای قدردانی از تلاش‌های این اداره کل انجام شد.

وی همچنین اعلام کرد که در سال جدید، اصلاح زیرساخت‌ها و بازسازی سوله‌های آسیب‌دیده حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با جذب اعتبارات پیگیری خواهد شد و معاونت عمرانی استانداری آمادگی دارد هر نوع همکاری لازم برای بازسازی مستحدثات جاده‌ای آسیب‌دیده را انجام دهد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.