رسمی/ نمایندگان فوتبال ایران در آسیا اعلام شدند

تابناک یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:56
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای سه نماینده ایران در فصل آینده مسابقات آسیایی را اعلام کرد. بر این اساس، استقلال، تراکتور و سپاهان نمایندگان فوتبال‌مان در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان خواهند بود.

رسمی/ نمایندگان فوتبال ایران در آسیا اعلام شدند

ممبینی تاکید کرد که با توجه به شرایطی که وجود دارد و پرواز‌ها لغو شده و رفت‌وآمد بین شهر‌های چالش‌هایی دارد، سازمان لیگ تصمیم گرفت لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، هدایت ممبینی در خصوص انتخاب نمایندگان فوتبال ایران در فصل آینده آسیا، اظهار داشت: تصمیم بر این شد با توجه به رنکینگی که در جدول فعلی وجود دارد، تیم اول (استقلال)، سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را بگیرد و تیم دوم جدول (تراکتور) به پلی‌آف برود. تیم سوم لیگ (سپاهان) هم سهمیه جام حذفی محسوب شده و به لیگ قهرمانان آسیا ۲ می‌رود.

وی ادامه داد: ادامه مسابقات لیگ هم انجام می‌شود و وقتی وضعیت قهرمان و نایب قهرمان مشخص شد، برای فصل بعد به AFC معرفی شوند تا حق آنها هم ضایع نشود. در خصوص جام حذفی نیز هیچ صحبتی نشده است.

رسمی/ نمایندگان فوتبال ایران در آسیا اعلام شدند

این در حالی که ساعاتی پیش سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار مصاحبه محمدرضا کشوری‌فرد از درخواست این نهاد برای تمدید مهلت معرفی نمایندگان ایران تا پایان فصل خبر داده بود. البته هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، اعلام کرد که این مهلت احتمالا تا زمان موردنظر تمدید نخواهد شد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس با توجه به قرارگرفتن در رتبه ششم جدول معتقد بود که می‌تواند در ادامه لیگ به منطقه سهمیه برسد و به همین علت معرفی نمایندگان ایران را ناعادلانه می‌دانست.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.