برداشت گندم از مزارع بستک

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 10:58
برداشت خوشه‌های طلایی گندم از ۵۰۰ هکتار از مزارع شهرستان بستک آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک پیش‌بینی کرد: امسال بیش از ۲ هزار تُن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

سعدالله رحمانی گفت: برداشت گندم با ۱۸ دستگاه کمباین صورت می‌گیرد.

وی افزود: کشت گندم بیشتر در روستاهای لاورمیستان فاریاب، ایلود، انوه، کمشک، دهنگ و شهر کوهیج است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک گفت: رقم کشت شده از نوع سیروان است.

رحمانی افزود: برداشت گندم آبی تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی گفت: بیش از۹۰ درصد کشت به صورت مکانیزه و با دستگاه خطی کار شده و آبیاری نیز به شیوه نواری و نوین صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بستک افزود: با تشکیل کارگروه هماهنگی خرید تضمینی، جمع آوری گندم کشاورزان و تحویل آن به اداره غله استان برنامه ریزی می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.