ایران محاصره دریایی را نقض آتش بس قلمداد می‌کند/ سر سوزنی سازش و عقب‌نشینی و مسامحه نخواهیم کرد

افکار نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 19:19
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیرامون آخرین تحولات مذاکرات پایان جنگ تحمیلی سوم منتشر شد.

 گواهی عبور مطابق ضوابط اعلامی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با شرایط جنگی و پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات تامین امنیت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست و در مسیرهای اعلام شده توسط جمهوری اسلامی ایران، اعمال می‌شود.

همچنین تا زمانی که دشمن قصد اخلال در عبور و مرور شناورها و اعمال روش‌هایی همچون محاصره دریایی را داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران آن را از موارد نقض آتش‌بس قلمداد کرده و از گشایش مشروط و محدود تنگه هرمز جلوگیری خواهد کرد.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با یادآوری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می‌کند برای تثبیت کامل دستاوردهای میدان نظامی و موفقیت در میدان دیپلماسی، همچنان حضور مردم رشید ایران در میادین و خیابان‌ها و حفظ هوشیاری کامل در جبهه‌ها و مراقبت از انسجام ملی توسط مسئولان، رسانه‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی ضروری است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.