سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 13:40
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: استان از اواسط فردا تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و وقوع رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در بسیاری مناطق محتمل است.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا روند افزایشی دما در سطح خوزستان مورد انتظار است.

وی توضیح داد: از اواسط وقت فردا استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و تا روز سه‌شنبه باعث رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط به‌ویژه نیمه شمالی و مرکزی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال ریزش تگرگ در نقاط مستعد و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندباد لحظه‌ای در این مدت وجود دارد.

وی افزود: شمال خلیج فارس در این ایام مواج است و همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با دمای ۳۱.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و دزپارت با ۱۱ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی ادامه داد: اهواز نیز در این مدت به بیشینه دمای 31.3 و کمینه دمای ۱۸.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.