سامانه بارشی جدید در راه کرمانشاه است

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 13:06
کرمانشاه - مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی از عصر شنبه خبر داد و نسبت به احتمال آبگرفتگی و رگبار تگرگ هشدار داد.

علی‌محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار مهر، از ورود یک سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از عصر روز شنبه شرایط جوی استان تحت تأثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فعالیت این سامانه تا اواسط روز چهارشنبه ادامه دارد و در این مدت، علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا، شاهد بارش‌های متناوب باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: این بارش‌ها در برخی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید و وقوع رعد و برق همراه خواهد بود و شرایط ناپایداری را در سطح منطقه ایجاد می‌کند.

زورآوند با اشاره به زمان اوج فعالیت این سامانه گفت: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه، شدت بارش‌ها افزایش یابد که این موضوع می‌تواند مشکلاتی مانند آبگرفتگی معابر را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در برخی نقاط استان، این شرایط ممکن است با رگبار تگرگ و حتی شکل‌گیری سیلاب‌های محلی همراه شود، بنابراین شهروندان و دستگاه‌های اجرایی باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.