چهل و هشتمین اجتماع «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 13:06
کرمانشاه - چهل‌وهشتمین اجتماع مردمی «نحن منتقمون» همزمان با هفته هفتم این حرکت، امشب در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل‌وهشتمین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در ادامه برگزاری هفتگی این برنامه، شامگاه جمعه ۲۸ فروردین‌ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، این مراسم از ساعت ۲۱ آغاز شده و مسیر آن از میدان فردوسی به سمت میدان آیت‌الله کاشانی تعیین شده است.

این اجتماع مردمی با هدف اعلام همبستگی و حضور اقشار مختلف مردم در حمایت از آرمان‌های ملی و دینی برگزار می‌شود و در هفته‌های گذشته نیز با استقبال گسترده شهروندان همراه بوده است.

همچنین در حاشیه این برنامه، نماز استغاثه به امام زمان (عج) اقامه خواهد شد و از شرکت‌کنندگان خواسته شده است مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

برگزارکنندگان این اجتماع تأکید کرده‌اند که حضور مستمر مردم در این برنامه‌ها، نمادی از وحدت و همراهی در شرایط مختلف بوده و این حرکت همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.