واکنش نبیه بری به آتش بس اعلام شده در لبنان

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 10:19
رئیس پارلمان لبنان در خصوص آتش بس اعلام شده در این کشور موضع گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط تاکید کرد: ما با آتش بس اعلام شده در جبهه لبنان محتاطانه نگاه می کنیم.

وی افزود که محمد باقر قالیباف همتای ایرانی بری، صبح پنجشنبه او را در جریان آتش بس قرار داد.

بری بیان کرد: ما قبل از اطمینان نسبت به مهیا شدن شرایط از ساکنان جنوب لبنان نمی خواهیم به خانه ها و روستاهایشان برگردند به ویژه آن که این آتش بس شامل عقب نشینی صهیونیست ها از خاک لبنان در مرحله کنونی نمی شود.

وی تصریح کرد: آتش بس یک گام در مسیر درست است. ما به هیچ وجه در خصوص اوضاع داخلی لبنان بعد از آتش بس نگرانی نداریم چرا که شاهد اتحاد بیشتر هستیم.

نبیه بری بر مخالفت خود با مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.