
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این کارگردان تئاتر در یادداشتی درباره این روزهای ایران نوشت: زمانی دور، دو قدرتِ نظامیِ خونریز- امریکا و نطفۀ شومِ آزمایشگاهیاش اسرائیل- با توسل به بهانههای واهی، به قصد تصاحبِ یکهفتهایِ هرچه بود، با تمام قوا به سرزمینِ کهن ایران حمله بردند. تا توان و امکانات داشتند زدند، کشتند و ویران کردند. حتی به خیل کودکانِ دبستانی و بیمارستانها و بیماران بستری و... رحم نکردند. ولیکن، فرزندان دلاور آن سرزمین سپر شدند و با دفاعی جانانه و بیمانند، آنها را پس رانده، در انظارِ جهان خوار و خفیف و روسیاه کردند.
از پیش و پس، جماعتِ قلیلِ تاجپرست، با شعار دروغینِ نجاتِ وطن، برای نابودی همین وطن، درخواست دخالت نظامی از آن دو قُلدُرِ کردند. بعد از تجاوز دشمنان، ضمن ترغیب و تشویقِ متجاوزان به تخریب و کشتارِ بیشتر، دمبهدم به درد و رنج مردمِ وطن افزودند. تا آنجا که هر تحقیر و توهین به تمدن و فرهنگ ایران و ایرانی را بهعمد نشنیدند. محض نابودیِ کامل وطن، بمب اتم طلب کردند. در پسِ هر بمب و انفجار رقصها کردند.