بقائی: آمریکا و اسرائیل را به خاطر ترور مقامات و فرماندهان پاسخگو می‌کنیم

افکار نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 19:05
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل را به خاطر ترور مقامات کشورمان پاسخگو خواهیم کرد.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با ریانووستی ضمن تاکید بر لزوم پاسخگو کردن آمریکا و اسرائیل به خاطر ترور مقامات ایران افزود: فکر می‌کنم نه فقط ایران، بلکه تمام جامعهٔ بین‌المللی خواستار پاسخگویی (آمریکا و اسرائیل) است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادامه داد: آنچه آمریکا و اسرائیل انجام داده‌اند، جنایتی علیه صلح و امنیت بین‌المللی است. این اقدام جنایت جنگی و جنایتی علیه بشریت بوده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.