۶ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:39
مشهد- مدیر بازرسی و نظارت خراسان رضوی از پلمب ۶ واحد سمساری در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: در اجرای گشت مشترک با پلیس نظارت بر اماکن عمومی مشهد و با حضور پنج اکیپ بازرسی، از واحدهای صنفی سمساری در سطح شهر بازدید به عمل آمد. در نتیجه، برای ۶ واحد متخلف به دلیل فعالیت بدون پروانه کسب پرونده تشکیل شد و این واحدها پلمب گردیدند.

مدیر بازرسی و نظارت خراسان رضوی افزود:‌ به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و عدم رعایت مقررات نظام صنفی از مهم‌ترین تخلفات این واحدهای صنفی بوده است.

وی گفت: به شهروندان در انجام هرگونه معامله با واحدهای سمساری لازم است نسبت به احراز هویت و اعتبار پروانه کسب واحد صنفی اطمینان حاصل کرده و ثبت اقلام در دفترچه خرید و فروش اموال دست‌دوم توسط واحد صنفی را مورد توجه قرار دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.