پویش نهال امید در خوانسار؛ غرس یاد شهدا در مدرسه وحدت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 17:48
خوانسار -فرماندار خوانسار از برگزاری پویش «نهال امید» در مدرسه وحدت خبر داد و گفت: در این آیین معنوی با حضور مسئولان و خانواده شهدا، به یاد هر شهید یک اصله نهال کاشته شد.

محمدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش نهال امید با هدف ادای احترام به مقام شامخ رهبر شهید، شهدای مدرسه شجره طیبه میناب و همچنین شهدای گرانقدر جنگ رمضان، امروز در مدرسه وحدت شهرستان خوانسار برگزار شد. در این مراسم معنوی و فرهنگی که با حضور مسئولان اجرایی و خانواده معظم شهدای جنگ رمضان همراه بود، به نیت گرامیداشت یاد و خاطره هر شهید، یک اصله نهال کاشته شد.

فرماندار خوانسار افزود: این اقدام نمادی از رویش، بالندگی و تداوم راه شهدا است و نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به‌ویژه در میان نسل جوان و دانش‌آموزان دارد.

وی تأکید کرد: کاشت این نهال‌ها، یادگاری سبز از رشادت‌ها و فداکاری‌های کسانی است که جان خود را در راه دفاع از میهن و آرمان‌ها نثار کردند و وظیفه ماست که این مسیر را ادامه دهیم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.