لزوم تقویت آبخیزداری و احیای مراتع در مازندران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:50
نوشهر - معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان‌زدایی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر توسعه برنامه‌های آبخیزداری و حفاظت از منابع طبیعی و احیای مراتع تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن وحید عصر پنجشنبه در جریان سفر به استان مازندران ضمن بررسی وضعیت منابع طبیعی استان، در جریان آخرین اقدامات و چالش‌های موجود در حوزه‌های آبخیزداری، مراتع و حفاظت خاک قرار گرفت.

معاون سازمان منابع طبیعی با قدردانی از اقدامات انجام شده در سطح استان، توسعه فعالیت‌های آبخیزداری، احیای مراتع و مقابله با بیابان‌زایی را از اولویت‌های اصلی این سازمان برشمرد و بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های مرتبط تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت این اقدامات در حفظ منابع آب و خاک و کاهش مخاطرات زیست‌محیطی، خواستار تقویت هماهنگی بین بخش‌های ستادی و استانی برای تحقق اهداف تعیین‌شده شد.

مهرداد خزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران (نوشهر) در این دیدار با ارائه گزارشی از شرایط موجود، بر ضرورت اجرای برنامه‌های هدفمند برای صیانت از منابع طبیعی و بهبود بهره‌برداری پایدار تأکید کرد.

در این نشست همچنین بر برنامه‌ریزی مشترک، استفاده از ظرفیت‌های موجود و تدوین راهکارهای عملیاتی برای ارتقای وضعیت منابع طبیعی در استان مازندران تأکید شد.

این دیدار با هدف بررسی میدانی، تبادل نظر و هم‌افزایی در راستای اجرای مؤثر برنامه‌های حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.