دوره‌های آموزشی تخصصی برای پیمانکاران لرستان برگزار شود

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 15:20
معاون عمرانی استاندار لرستان با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی پیمانکاران بومی استان، گفت: مقرر شد با همکاری انجمن پیمانکاران استان لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دوره‌های آموزشی تخصصی برای پیمانکاران برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مهدی مجیدی در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: این جلسه که با حضور اکثر اعضا برگزار شد چند پرونده از سوی اداره کل راهداری و جهاد دانشگاهی بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی پیمانکاران بومی استان، ادامه‌داد: مقرر شد با همکاری انجمن پیمانکاران استان لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دوره‌های آموزشی تخصصی برای پیمانکاران برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی هرچه بیشتر پیمانکاران با موارد تخصصی به‌ویژه شرایط عمومی پیمان است تا پیمانکاران از تمام جوانب قراردادهای منعقده آگاهی کامل داشته باشند.

مجیدی تصریح کرد: این مهم زمینه‌ساز اجرای بهینه پروژه‌های عمرانی استان شده و از وقفه و طولانی شدن غیرمتعارف پروژه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.