مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی مجازی و غیرحضوری است    

الف پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 09:29
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی و غیرحضوری است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: «با توجه به تصمیم وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس از ابتدای اردیبهشت 1405 در همه مقاطع و پایه‌ها در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

هرگونه تغییر در این تصمیم و آغاز فعالیت حضوری دانش‌آموزان در مدارس از سه روز قبل به اطلاع دانش‌آموزان و والدین خواهد رسید.

بستر لازم برای تحصیل دانش‌آموزان در سکوی شاد و مدرسه تلویزیونی ایران فراهم شده است.‌»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.