واژگونی‌ خودرو در محور سردشت _ مهاباد ۳ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 01:08
ارومیه-  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: واژگونی‌ یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور سردشت _ مهاباد ۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی در این زمینه اظهار کرد: چهارشنبه شب گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور سردشت به مهاباد نرسیده به روستای بناوه اعلام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات نلاس شهرستان سردشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.