درخواست آلمان از ایران و آمریکا

افکار نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 20:44
آلمان از ایالات متحده و ایران خواست تا مذاکرات را برای دستیابی به یک راه‌حل دیپلماتیک از سر بگیرند.

«سباستین هیل» معاون سخنگوی دولت آلمان عصر چهارشنبه در سخنانی عنوان کرد: «ما نسبت به از سرگیری مذاکرات بین ایالات متحده و ایران شدیدا استقبال می‌کنیم.»

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، معاون سخنگوی دولت آلمان تاکید کرد: «هدف باید همچنان مذاکره برای پایان جنگ از طریق کانال‌های دیپلماتیک باشد. دولت آلمان متعهد به حصول اطمینان از دستیابی به چنین راه‌حل دیپلماتیک است.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه درباره از سرگیری احتمالی مذاکرات مستقیم ایالات متحده و ایران مدعی شد که این مذاکرات می‌تواند «ظرف دو روز آینده در پاکستان از سر گرفته شود».

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.