کشف ۲۰۰ فقره سرقت در یک پرونده گوشی قاپی در مشهد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 19:16
مشهد- فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲ متهم گوشی قاپی خبر داد و گفت: اعترافات اولیه از متهمان حکایت از ۲۰۰ فقره سرقت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقوی اظهار کرد: تیم های تجسس سرکلانتری غرب کلانشهر مشهد طرح ویژه مقابله با سرقت را در محوریت برخورد با گوشی قاپی های سریالی در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران کلانتری شهرک فراجا در این پاتک ضربتی با توجه به سرنخ های موجود و کنترل ومراقبت های پوششی دو متهم پرونده را در بلوار وکیل آباد دستگیر کردند. در بازرسی اولیه از متهمان ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: اعترافات اولیه از متهمان حکایت از ۲۰۰ فقره سرقت دارد و این هشداری است به شهروندان عزیز که توصیه های پلیسی در نکات مراقبتی و بازدارنده از گوشی قاپی را مورد نظر داشته باشند. هماهنگی با مرجع قضایی برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.