بازسازی پل آسیب‌دیده محور ارژن–شیراز پایان یافت

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:40
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از بازگشایی پل نسیم‌آباد در ۱۵ کیلومتری محور ارژن–شیراز پس از تخریب ناشی از سیلاب کم سابقه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا امیری با اشاره به خسارات واردشده به ابنیه فنی و آب شستگی محورهای مواصلاتی استان در بارندگی سیل آسای اخیر گفت: سیلاب، خسارات جدی به برخی از زیرساخت‌ها، ابنیه و پل‌های استان وارد کرد و بخش عظیمی از پل نسیم‌آباد در کیلومتر ۱۵ محور ارژن–شیراز تخریب شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس افزود: از همان لحظات ابتدایی وقوع حادثه، اکیپ‌های راهداری در محل حاضر شدند و برای جلوگیری از انسداد طولانی‌مدت، مسیر ایمن جایگزین ترافیک را برای عبور وسایل نقلیه تعیین و جریان ترافیک را مدیریت کردند تا جریان عبور و مرور متوقف نشود.

او درباره روند بازسازی پل گفت: پس از ایجاد کنارگذر موقت، عملیات اصلی شامل تثبیت پل با سنگ های وزنی، انتقال و استقرار لوله‌ها در بستر رودخانه و اجرای باکس‌های ۶ متری آغاز شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران، پل در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی و به چرخه خدمت رسانی بازگشت.

امیری ضمن تقدیر از همکاری مردم و کاربران جاده ای با راهداران در راستای مدیریت این پروژه، خاطرنشان کرد: با تکمیل این عملیات، تردد کاربران جاده‌ای در محور ارژن–شیراز اکنون ایمن و برقرار است و اقدامات تکمیلی برای پایدارسازی کلیه ابنیه فنی استان نیز در حال انجام است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.