کناره‌گیری سپاهان و فولاد تا اطلاع ثانوی

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:51
به دنبال اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی برای دو باشگاه مطرح فوتبال ایران رخ داد، وزارت صمت طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که این دو تیم صنعتی نمی‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند.

کناره‌گیری سپاهان و فولاد تا اطلاع ثانوی

این موضوع ابعادی فراتر از حذف موقت دو تیم مطرح و مهم فوتبال ایران دارد و ممکن است فعالیت آنها در فصل یندههم تحادتاتزذیذنتآینده هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که به دلیل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی - آمریکایی به کشور و آسیب دیدن بخش‌هایی از زیرساخت‌های صنعتی، دو باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی و ازسرگیری فعالیت شرکت‌های صنعتی، اجازه حضور در هیچ‌یک از مسابقات رسمی را نخواهند داشت.

بر اساس این نامه، این تصمیم می‌تواند تأثیر مهمی در روند تصمیم‌گیری مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد و احتمال دارد مسئولان، برگزاری مسابقات در بازه زمانی فعلی را به طور کامل متوقف کنند یا به تعویق بیندازند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.