شهادت خرازی نشانه غرض‌ورزی آمریکا با صلح و دیپلماسی است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:50
سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: شهادت کمال خرازی نشانه دیگری از غرض ورزی آمریکا و رژیم صهیونی با صلح و دیپلماسی ومنطق است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری اظهار داشت: شهادت کمال خرازی که فردی ورزیده و انسانی فرهیخته بودند را خدمت خانواده ایشان و جامعه دیپلماتیک ایران تسلیت عرض میکنم. شهادت ایشان نشانه دیگری از غرض ورزی امریکا و رژیم با صلح و دیپلماسی ومنطق است.

وی افزود: اینکه در جریان تجاوز نظامی امریکا تعدادی زیادی از فرماندهان عالی کشور علاوه بر رهبر شهیدمان، تعداد زیادی از مردمان ایران به شهادت رسیدند، برای ما گواه این است که دشمن آمریکایی با تک تک ایرانیان سر دشمنی دارد. شهادت خرازی که در جریان حمله رژیم به منزل ایشان اتفاق افتاد عزم ما را در دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حقوق ملت ایران جزم تر می‌کند.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.