علت غیبت وینگر پرسپولیس در تمرینات

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:13
محمدحسین صادقی به دلیل کسالت یکی از اعضای خانواده از این تیم مرخصی گرفته بود.

به گزارش همشهری آنلاین، در تمرین روزهای گذشته تیم پرسپولیس چهار بازیکن غایب بودند. در این بین یعقوب براجعه به دلیل مصدومیت شدید فعلا امکان همراهی تیمش را ندارد و همچنین سروش رفیعی و میلاد محمدی هم در ایران نیستند. اما در مورد محمدحسین صادقی توضیح خاصی وجود نداشته است.

به نظر می‌رسد غیبت او با هماهنگی کادرفنی بوده است. صادقی به دلیل کسالت یکی از اعضای خانواده از کادرفنی تیمش مرخصی گرفته و در شیراز کنار خانواده حضور داشت تا به این موضوع رسیدگی کند.

با اضافه شدن محمدحسین صادقی به تمرینات پرسپولیس سر و شکل تمرین قرمزها جدی تر خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.