خروجی جلسه هیئت فوتبال تهران؛ ادامه تعطیلی برای حفظ امنیت و سلامت

خبرورزشی چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:34
نشست مسئولان هیئت فوتبال استان تهران برای ادامه مسابقات در لیگ‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، نشست مسئولان هیئت فوتبال استان تهران پیرامون صدور مجوز از سر گیری تمرینات و مسابقات لیگ های فوتبال استان تهران برگزار شد.

در این جلسه سید میرشاد ماجدی (رئیس)، مجید محمدی (نایب رئیس)، غلامرضا جباری (دبیرکل) و علی فیض‌الله‌زاده (مدیر حوزه ریاست) حضور داشتند و درباره ادامه مسابقات در استان تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابعاد مختلف درباره از سر گیری مسابقات و تمرینات با توجه شرایط کنونی کشور مورد بررسی مسئولان قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا صدور مجوز قطعی فعالیت های ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هیچ گونه مسابقاتی در سطح استان تهران انجام نشود.

بنابراین تا زمانی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز برگزاری فعالیت‌های ورزشی در سطح استان را صادر نکند، هیئت فوتبال استان تهران نیز مسابقات خود را برگزار نخواهد کرد.

در این جلسه  ماجدی ضمن اعلام آمادگی کامل هیئت فوتبال استان تهران در صورت صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر نهادهای مربوطه برای از سرگیری مسابقات، بر حفظ سلامت و امنیت جامعه فوتبال استان تهران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: پدیده ۱۹ ساله پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟/ پیشنهادات هنگفت و وسوسه کننده یا عضویت در لیگ MLS

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.