آزمون زهرش را به بیرانوند ریخت و تراکتور تاوان داد/ حذف تلخ نماینده ایران با درخشش سردار و سعید

خبرورزشی سه شنبه 25 فروردین 1405 - 20:31
تیم تراکتور در مرحله حذفی لیگ نخبگان آسیا برابر شباب‌الاهلی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم تراکتور ایران امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا در جده عربستان به مصاف شباب الاهلی رفت و در پایان با نتیجه 0-3 متحمل شکست سنگینی شد.

شاگردان محمد ربیعی در نیمه نخست نمایش بهتری داشتند اما از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل همراه شود اما در نیمه دوم با فرار سردار آزمون در دقیقه 52 منجر به بیرون آمدن بیرانوند از دروازه و خطا روی مهاجم ایرانی شباب شد. داور در این صحنه با کارت قرمز مستقیم بیرانوند را از زمین بازی اخراج کرد تا تراکتوری‌ها با شوک بزرگی در ابتدای نیمه دوم مواجه شوند.

در ادامه شباب موفق به گرفتن پنالتی شد و یوری در دقیقه 65 گل اول را برای نماینده امارات به ثمر رساند و سعید عزت‌اللهی در دقیقه 80 و متئوسائو در دقیقه 8+90 گل‌های دوم و سوم را وارد دروازه تراکتور کردند تا تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا با شکست در این مسابقه از دور مسابقات کنار برود.

بیشتر بخوانید: ویدیو| سردار آزمون، بیرانوند را اخراج کرد؛ تراکتور ۱۰ نفره!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.