هدف ترامپ شده بازکردن تنگه‌ای که قبل از جنگ باز بود

افکار نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
تحلیلگر معروف غربی جنگ ترامپ را فاجعه خواند و عنوان کرد که این جنگ تمام جهان را به فکر رفتن سمت انرژی هسته‌ای انداخته است.

 آنا کولتر، تحلیلگر آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت که الان تنها هدف جنگی ما بازکردن تنگهٔ هرمز است؛ تنگه‌ای که پیش از جنگ باز بود. وی ادامه داد: این یک جنگ بی‌دلیل بود و ما داریم دختربچه‌ها را می‌کشیم، ما با اسرائیلی هم‌پیمان شده‌ایم که دارد غیرنظامیان و داروخانه‌ها را با خاک یکسان می‌کند.من با ادعای ترامپ که رهبران ایران را تغییر داده همراهی می‌کنم، صرفاً برای اینکه به او بقبولانم «تو پیروز شدی، حالا لطفاً تمامش کن.» البته واقعا فکرنمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد.کولتر تشریح کرد: فکر می‌کنم این بدترین اتفاقی است که در طول عمر من برای اسرائیل افتاده. هیچ‌وقت ندیده بودم خیلی از مردم ناگهان پیگیر شوند که: «ما چقدر پول برای اسرائیل می‌فرستیم؟»معتقدم جنگ ایران یک افتضاح تمام‌عیار است‌. این جنگ اگر نتیجه‌ای داشته، این بوده که بقیهٔ جهان اکنون این پیام را گرفته‌اند که: «بهتر است به فکر بمب هسته‌ای باشیم».

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.