تخصیص ۳ همت اعتبار برای ساخت ۴۰۰ مدرسه در استان تهران

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
تهران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تخصیص اعتبار ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی برای احداث مدارس در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سپهری، در جمع خبرنگاران، از تخصیص اعتبار ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی برای احداث مدارس در پایتخت خبر داد.

وی با اشاره به هدف گذاری دولت چهاردهم برای ساخت ۶۲۸ مدرسه در سطح استان تهران اظهار داشت: به منظور رفع کمبود فضاهای آموزشی، اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل منابع استانی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، برای احداث ۴۰۰ باب مدرسه به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تأکید کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های دولت چهاردهم برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی و تأمین عدالت در دسترسی به فضاهای استاندارد تحصیلی صورت گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.