بازیکنان خارجی پرسپولیس احضار شدند

خبرورزشی دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:33
پیمان حدادی از مکاتبه کتبی باشگاه با بازیکنان خارجی تیم خبر داد.

در حالی که دومین روز از تمرین تیم پرسپولیس به پایان رسید، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده که قرمزها مکاتبه برای بازگشت بازیکنان خارجی خود را انجام دادند و امیدوارند که این موضوع در روزهای آینده رخ بدهد. هرچند که فعلا مسیر هوایی برای بازگشت آنها فراهم نیست.

او در مورد شروع تمرینات پرسپولیس گفت: امروز (یکشنبه) هم دومین تمرین را داشتیم.

حدادی درباره غیبت سروش رفیعی و میلاد محمدی اظهار داشت: انشالله در روزهای آینده خواهند رسید.

مدیرعامل قرمزها درباره نحوه برگزاری تمرینات عنوان کرد: آقای اوسمار بر تمرین نظارت دارند و همراه با آقای باقری کار را جلو می‌برند.

وی با اشاره به احتمال حضور دستیاران ایرانی جدید از جمع بازیکنان سابق پرسپولیس در کادرفنی گفت: به هر حال معاونت ورزشی همراه با آقای باقری هماهنگ میکنند که اگر نیاز بود یکی دو دستیار اضافه شوند و در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان خارجی چه زمانی بازخواهند گشت؟ اظهار داشت: مکاتبه کردیم و همه به دنبال بازگشت هستند و شرایط را فراهم خواهیم کرد که برگردند.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا آنها حاضر به بازگشت از طریق زمینی نیستند؟ گفت: نه همچین چیزی صحت ندارد، نه خیر.

بیشتربخوانید: جدال بر سر ادامه لیگ؛ پرسپولیس مقابل طرح معرفی نمایندگان آسیایی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.