شمال نیوز : رئیس مجلس در پاسخ به تهدید ترامپ درباره تنگه هرمز گفت: به زودی دلتان برای بنزین ۴ تا ۵ دلاری تنگ میشود.
به گزارش شمال نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به تهدید ترامپ درباره مسدود کردن تنگه هرمز، تصویری از آخرین قیمت بنزین در پمپ بنزینهای اطراف کاخ سفید منتشر کرد و نوشت:
« از قیمت فعلی بنزین لذت ببرید. با آنچه به نام «محاصره» گفته میشود، به زودی دلتان برای بنزین ۴ تا ۵ دلاری تنگ خواهد شد.»
قالیباف در پایان این مطلب، فرمول جدید گرانی نفت را هم منتشر کرد که اشارهای به گران شدن قیمتها با مسدود کردن مجدد تنگه هرمز دارد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.