روایت تازه عراقچی از مذاکرات اسلام‌آباد

تابناک دوشنبه 24 فروردین 1405 - 07:37
سیدعباس عراقچی در واکنش به عدم دستیابی به توافق در پاکستان و زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا توضیحاتی را ارائه کرد.

روایت تازه عراقچی از مذاکرات اسلام‌آباد

به گزارش تابناک؛ «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در جریان مذاکرات فشرده‌ای که در بالاترین سطح طی ۴۷ سال گذشته برگزار شد، ایران با حسن نیت وارد مذاکره با ایالات متحده شد تا به جنگ پایان دهد.

اما درست در زمانی که تنها چند گام تا «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» فاصله وجود داشت، با زیاده‌خواهی، تغییر مداوم اهداف و تهدید به محاصره مواجه شدیم.

ظاهراً هیچ درسی گرفته نمی‌شود.

حسن نیت، حسن نیت می‌آفریند؛
دشمنی، دشمنی می‌آورد.»
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.