چهارشنبه در شهریار عزای عمومی اعلام شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 21:23
شهریار-امام جمعه و فرماندار شهریار در پی شهادت ۱۴ شهید شهرک وائین روز چهارشنبه در این شهرستان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین نوری امام جمعه و سجاد برنجی فرماندار شهریار در پی شهادت ۱۴ شهید شهرک وائین پیام تسلیتی صادر و چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

مردم شریف و ولایی شهرستان شهریار ؛

شهادت کودکان ، زنان و مردان بی‌گناه در ادامه اقدامات تروریستی و نقض های فاحش حقوق بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت جنایتکار این رژیم منحوس و خونخوار را عیان کرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام ایران اسلامی ، شهدای والامقام شهرستان شهریار و به ویژه ۱۴ شهید گلگون کفن شهرک وایین شهریار که در پی حمله ددمنشانه رژیم صهیونسیتی به مناطق مسکونی شهرک وایین به فیض شهادت نائل آمدند بار دیگر بر پیمان خود برای تداوم راه پرافتخار این شهیدان در پاسداری از امنیت و منافع ملی ایران تاکید نموده و با تسلیت و تعزیت مجدد شهادت شهدای گرانقدر شهرک وایین، روز چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه در شهرستان شهریار را عزای عمومی اعلام می کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.