هشدار سپاه پاسداران درباره تردد در تنگه هرمز

عصر ایران یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:21
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد هرگونه نزدیک شدن شناورهای نظامی به تنگه هرمز، تحت هر بهانه‌ای، نقض آتش‌بس تلقی می‌شود. در این اطلاعیه بر برخورد سخت و قاطع با متجاوزان به حریم این گذرگاه راهبردی تأکید شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نزدیک شدن شناورهای نظامی به تنگه هرمز نقض آتش‌بس تلقی می‌شود.

در اطلاعیه شماره ۵۹ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد برخلاف ادعاهای کذب بعضی مقامات دشمن تنگه هرمز تحت کنترل و مدیریت هوشمند، با رعایت ضوابط خاص مربوط برای عبور بی ضرر شناورهای غیرنظامی باز است و برای شناورهای نظامی که تحت هر عنوان و هر بهانه، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشته باشند، نقض آتش‌بس تلقی می‌شود و با شدت با آن برخورد سخت خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.