انتصابات جدید در سازمان دامپزشکی کشور

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 19:44
در نخستین جلسه شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور مجموعه‌ای از احکام مدیریتی، تغییرات جدیدی را در سطح ستادی و منطقه‌ای این سازمان اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، نخستین جلسه شورای مدیران سازمان در سال ۱۴۰۵ با محوریت بررسی برنامه‌های سال جدید و ایجاد تحول در ساختار مدیریتی برگزار شد.

در این جلسه، علیرضا رفیعی‌پور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور احکام جداگانه، انتصابات جدیدی را در بخش‌های مختلف سازمان اعلام کرد.

بر اساس این احکام:

- مرتضی مروتی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی منصوب شد.

- حسین مودودی با حکم رئیس سازمان، به عنوان سرپرست پدافند غیرعامل سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.

- کاوه حاتمی به عنوان معاون دفتر فناوری اطلاعات سازمان مشغول به کار شد.

- داود امان‌الهی نیز به عنوان سرپرست دفتر ارزیابی مخاطرات غذا، دارو و فرآورده‌های بیولوژیک منصوب گردید.

این انتصابات با هدف ارتقای بهره‌وری، تقویت ساختارهای تخصصی سازمان و افزایش هماهنگی بین دفاتر ستادی و مناطق صورت پذیرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.