آزادسازی ۱۳۰۰مترمربع از اراضی دولتی در قزوین

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:18
فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آزادسازی بیش از ۱۳۰۰متر مربع از اراضی دولتی در شهرهای قزوین و آبیک که مورد تعرض قرار گرفته بود، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سعید شعبان‌زاده»، فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به طرح نوروزی این یگان حفاظت اظهارکرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش از آغاز سال نو، جلسات آموزشی و توجیهی برای تمامی نیروهای یگان برگزار و ملاحظات حفاظتی و امنیتی ابلاغ شده بود؛ همچنین با تنظیم دقیق لوحه خدمتی، حضور مستمر نیروها در تمامی نقاط استان در دستور کار قرار گرفت.

شعبان زاده در خصوص نظارت بر عملکرد نیروها افزود: در طول ایام تعطیلات، فرماندهی و جانشین یگان حفاظت، جهت نظارت مستقیم بر نحوه انجام ماموریت‌ها حضور میدانی داشتند و بازدیدهای مستمر و آموزش‌های حین خدمت در سطح شهرستان‌ها به طور کامل به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر موفقیت‌آمیز بودن اقدامات پیشگیرانه تصریح کرد: با رصد شبانه‌روزی و هوشیاری نیروها، دو مورد تصرف به مساحت بیش از ۱۳۰۰متر مربع از اراضی دولتی در شهرهای قزوین و آبیک که مورد تعرض قرار گرفته بود، به صورت فوری رفع تصرف و به وضع سابق اعاده گردید.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم استان بیان کرد: شهروندان همچنان می‌توانند هرگونه تعرض به اراضی دولتی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ گزارش کنند تا در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.