صنعت آب و برق در جنگ رمضان نمره عالی کسب کردند

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:12
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو در جنگ رمضان نمره عالی کسب کردند، بر نقش موثر اطلاع رسانی در افزایش اعتماد عمومی به صنعت آب و برق تأکید کرد.

صنعت آب و برق در جنگ رمضان نمره عالی کسب کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت صبح امروز یکشنبه در دیدار با مدیران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، با اشاره به عملکرد وزارت نیرو در دوره ۴۰ روزه جنگ رمضان، گفت: وزارت نیرو و مجموعه صنعت آب و برق در این دوره نمره عالی کسب کرد.

وی افزود: باید بر کارایی بالای سازمان دولت و وزارتخانه‌ها در حل بحران‌ها در زمان جنگ و ترمیم خسارت‌ها تأکيد و اطلاع‌رسانی کرد.

حضرتی با بیان اینکه با فرض اتمام جنگ باید روایت سازندگی در تمام دستگاه‌های درگیر به ویژه خدمات‌رسان و توسعه‌محور آغاز شود،گفت: باید ساخت مستند‌ها و محتوا‌های اطلاع‌رسانی فاخر و هنرمندانه انجام شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد: اینکه در چنین جنگی خاموشی طولانی مدت و قطع آب و برق اتفاق نیفتاد و این را باید با جزئیات برای مردم اعلام کرد.

وی همچنین بر ضرورت تمرکز بر جمع‌بندی تجارب جنگ اشاره کرد و گفت: باید علاوه بر کار‌های انجام شده، تجربه‌نگاری کار‌های انجام شده را نیز انجام دهیم.

حضرتی بر ادامه قدرتمندانه اطلاع‌رسانی در رسانه ملی و فضای مجازی تأکید کرد و افزود: برای این امر باید برنامه داشته باشیم و با انسجام اقدام کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.