جوان صاحب نشان برنز شد

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:52
مسابقات رده بندی و نهایی پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا از بعد از ظهر امروز (یکشنیه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

جوان صاحب مدال برنز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در وزن ۶۱ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۵ توشیهیرو هاسه گاوا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 وی در این با نتیجه ۱۱ بر ۹ مغلوب امان دارنده نشان برنز المپیک از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. جوان در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر صفر چانگسو کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.